pühapäev, 25. november 2007

velikije luki@kultuurikatel

Vana hea Luki juubel tundmatu nimega kohas. Taksojuht õnneks teadis!

Olin end taaskord femme fatale´ks võõbanud, kuid minu originaaltagi asub kui mitte prügimäel siis emakodus igavikku kadunult. Riietusshow jäi seekord ära.

Omaaegsetel pungipidudel Nõmme kultras jm oli kohal vast sadakond huvilist. Seda lahedam oli näha, et Kultuurikatel mahutas... no tuhatkond ehk... Luki lavaletulekul oli liikumine kogu ruumis ilmvõimatu.

Tualettidega oli koonerdatud, see-eest õllemüügilette oli kaks kindlasti. Ja fänne oli nii Luki kaasaegsetest nendeni, kes eelmisel peol viis aastat tagasi veel sündinudki polnud.
Kaks algkooliealist poissi meie kõrval olid märkimist väärivad - uhked harjad ja teemakohane riietus.

Alice Tisler oma tuntud headuses, kuigi enam mitte nii stiilipuhas. Propa - kommentaarideta. Ja Luki ise. Kas olin ma paar liigset õlut võtnud või mis, aga viimaste lugude ajal kadus aeg ja ruum, lavapealsed diskussioonid kõlasid kui ühel Minu Esimestest Pidudest kadunud Kadrioru Jäähallis ja publik rokkis täiega kaasa.

Afterparty kella poole viieni. Takso. Uni.

Äge! Viie aasta pärast loodetavasti jälle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar