esmaspäev, 31. detsember 2007

kokkuvõte

Lühikokkuvõte aastast 2007

*alates 2007. aasta esimesest päevast võttis elulaev päris uue suuna
*osakoormusega üliõpilasest täiskoormusega üliõpilaseks. Ehk siiski leevendab Tartu Ülikooli diplom kunagi valu ja vaeva
*oli töiselt väga keeruline aasta. Kirjutasin kord isegi lahkumisavalduse sahtlisse.
*Elbruse tipuvallutus. Tegijate jaoks künkake, kuid minu jaoks sümboliseeris see eneseületust, tahtejõu kontsentreerumist, aastast ettevalmistust ja pühendumist. Minu Aasta Tegu
*uute sõprade aasta. Oma kokanaadiga E-10 võiks ka luurele minna. Uutest mägederetkedest rääkimata
*Jessu. Kalli koera lahkumine suve alguses jättis suure tühjuse.
*Betti. Uus Koer. Hoolimata lühikesest koosolemise ajast on tegu sõbra ja valvuriga.
*Liisu. Pisike karvane keerulise loomuga väga arglik kassike
*Minu lapsepõlve-suvede tädi lahkumine. Sünnipäeva varahommikul vaikis mu telefon - just tema kõne äratas mind aastast aastasse mõne vahva luuletusega.
*Suvekodu ost. Majake tuulte käes ja mere ääres on ootamas. Kevadet 2008 ilmselt.
*kodus oli sisustusaasta - koos majaga ostetud mööbel sai seitse aastat hiljem välja vahetatud

Notsu arvates olid tema suurimad saavutused:
*viieaastaseks saamine
*reis Egiptusesse
*kõrvade ja mandlite operatsioon
*lugema õppimine

2007. aasta alguses olen siia kirjutanud, et loodan uuest aastast kokkulappimise aastat. Ei tulnud. Tuli hoopis päris uute alguste aasta. Arusaam, et oma elu elan päris ise ja just nii nagu ise oskan ja suudan. Selline iseenese leidmise aasta oli.



*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar