teisipäev, 22. aprill 2008

ettevalmistused sessiks

Ma toitun banaanidest ja keefirist. Vahepeal ka heeringavõileibadest. Mu lauale ja voodisse on kuhjunud kogutud teosed kohustuslikust kirjandusest ja süllabustest. Ma õpin.

Ja heal sõbral, kellele lubatud artikli alles varasel hommiku- (või hilisel öötunnil) saatsin, on pagamana õigus kirjutades (tekst kopeeritud muutusteta):

sa ikka maga kah vahel! Kui sa ei mäleta, siis see on nii, et pesed hambad puhtaks, paned öösärgikese selga, kustutad tule ja lähed voodisse teki alla.
See ei ole mingil juhul eestoas tiivanil tukkumine, ega ka arvuti klaviatuuri peal magamine.

Järgmisel nädalal. Ausõna!
(Võib-olla)

1 kommentaar:

  1. Jõudu!
    Sul on seda vaja!
    Kas peab toidukotiga külla tulema, et Sul ikka midagi lõpuks hamba alla panna oleks.
    Nõusid võin pesta (see meeldib mulle, nagu tead :D) ja pannkooke nt teha. Koera oskan anyway jalutada ja olen vist üks vähestest, kes julgeb ning suudab seda 'neiukest' ka ohjata (mu ristilapsuke ju, kuis' siis muidu). :D :P
    Go, Hiir, go!
    Aga magama peab küll vahepeal - seda tean isegi mina..

    VastaKustuta