kolmapäev, 9. juuli 2008

notsu@laid

See nädal erineb paljudest teistest nädalatest.
Nimelt ei ole mul kohustusi.
Väike Notsu peesitab meie suvekodus laiul - algatus selliseks puhkuseks temale võõra inimese seltsis tuli lapselt endalt. Ja järgmise nädala saab ta veeta Karksi-Nuias, ühe oma lemmiktädi vanavanemate talus. (lemmiktädisid on teatavasti kaks, mõlema nimed algavad E-ga:))

Minu ülesandeks on käia tööl ja lappida kokku nädalavahetusel vajaminevaid asju. Kusjuures aega ei ole üldse - nimelt on mu armas õeke traditsioonilist juulipuhkust kodumaal veetmas. Ja täna saabus ta suurepärase uudisega - nad tulevad kogu perega meile laiule!!!

Ma pakin. Pakin terve õhtu erinevaid asju kokku. Käisin poes ja ostsin mersubussikese kaelani täis toidukaupa. Plaan minna maale väikese autoga haihtus. Väljavõte - kuus liitrit piima, kaks röst- ja kaks tavalist saia, lavašši, grillimaterjali mitme kilo jagu... Tšekk on liialdamata meeter pikk- vaid nii pääseme tüütust poeskäigust, mis depressiivses külapoes osutub ka kulukaks. Meid on seekord laiul seitse - neli suurt, üks peaaegu suur ja kaks mitte enam väikest. Lisaks xxl neljajalgne ehk proua Betti. Me plaanime grillida, purjelauatada, vaadata Rambo4 ja ilmselt hommikuni jutustada. Eelmisel aastal õe kodumaal olemise ajal ründasin mina Elbruse tippu:)

Laiu uudiseid - Külmkapp on jäädavalt katki ning sõidab laupäeval Pärnu ohtlike jäätmete vastuvõtupunkti. (Päeva ülesanne - leida asemele mõni igivana, pisitillukese raha eest või suisa muidu antav külmukas. Selline, millest ei ole kahju, kui talvel ära varastatakse. Muide - abinõu külmukavarguse vastu - eemaldada talveks uks ja tuua see linna kaasa. Ilma ukseta külmukaid ei varastatavat:P).

Maja all elab pooleteist meetri pikkune nastik (Väikese Notsu kirjeldus), maja kõrval tuhlas ühel imekaunil päikselisel hommikul metssiga. (kahju, ma ei ole metssiga kunagi näinud). Kitsed on nii tavaline vaatepilt, et väike tüdruk neile erilist tähelepanu enam ei pööra. Minu lemmikud, sisalikupaar, elavat endiselt vetsuseintel. Mul on hiiglama hea meel, et Väike Notsu armastab loodust ja pöörab sellele tähelepanu.
Ja palkmaja merevaatega rõdu, mille praktiline pool on kaitsta majakest ka lõõtsuva ning ligumärja meretuule eest olevat valmis. Ja pilliroog on veelgi pikemaks kasvanud, meri on soe, ilmad mitte päikselised, kuid samas mõnusad ning minu Notsuke ei pea linnakividel suve mööda saatma.
Mis aga peamine, mind oodatakse väga-väga-väga laiule.

Lähengi. Võtan reedel vaba päeva - nii iseenese kui kaugete külaliste pärast.

5 kommentaari:

  1. mul on külmkapp üle. töötab. vene oma, vist "minsk". helista, 5058952.

    VastaKustuta
  2. :D
    Mul küll külmkappi üle ei ole, aga see-eest topelt hea meel Su üle. Naudi, beib, oled selle täiega ära teeninud.
    Kunagi jõuan ka ise sinna, oma silmaga kaema.
    Ja mulle võid niisama ka helistada - numbrit tead niigi. :D :p
    :)))

    VastaKustuta
  3. P.S. Teadaanne Hiire poolt: ta olla juba saanud külmkapi (ei tea, kes see veel kiiremini reageerida jõudis kui me Kauriga siin :D).
    Igatahes tänud!

    VastaKustuta
  4. no helistage siis keegi teine. v kirjutage kaur@obs.ee. külmkapp on endiselt üle.

    VastaKustuta
  5. :D :D Heheheheeee... paneme info kõrva taha. :D ;)

    VastaKustuta