reede, 22. august 2008

Simpel. Või siiski mitte?

Ämmmäääääääää, määgib Väike Notsu mulle kaeblikult telefonitorusse. "Mulle saadeti jälle sõnuuuuum".

Ja see tähendab, et Notsu teeb samasuguse kaebliku kõne veel mõnele inimesele. Et ta on seoses minu tööga paar päeva päevasel ajal üksi kodus (jajah, lastekaitseinspektor on oodatud), pole ka kellegil teisel võimalik tema õnnetut sõnumit otsekohe lugeda. Ja kirjatähed on Notsu jaoks hetkel veel tundmatu suurus...

EMT, raisk. Vihastan end õhtul järjekordselt roheliseks. Sest kodakondsed teavad Notsu suutmatust kirjatähtedega toime tulla ning HELISTAVAD talle.

Ja nende EMTi sõnumite peale teeb väikelaps mitu kõnet ja mingil hetkel saab kõneaeg otsa... Ja siis tuleb juba kõneaja lõppemisest teavitav sõnum ja siis haarab Notsu ahastades lauatelefonitoru. "Emme, äkki on midagi tähtsat..."

Ja lõppeks helistan ma EMTi klienditeenindusse ja palun, et reklaamsõnumid ja kõneaja lõppemisest teavitavad sõnumid pandaks kinni. Neiuke infotelefonis on küll väga hea ja armas ja lahke, kuid surfamise soodsast hinnast ja teab millest veel informeerivaid sõnumeid EI SAA sulgeda... Samas minu lepingulisse mobiili need sõnumid ei tule...

Ja operaatori vahetamiseks olen ma hetkel liiga laisk ning kõikvõimalikud peoleod ja diilid ja teab mis asjad... ma lihtsalt ei suuda neis orienteeruda:(

3 kommentaari:

  1. Loobusin EMT teenustest kümme aastat tagasi ja pole seda kordagi kahetsenud. Raha kokkuhoidu pole viitsinud kokku arvutada, aga see on suur.

    VastaKustuta
  2. kas ta lasteaeda ei taha minna? meil on aed kinni ja tips sundkomandeeringus, kust ta iga päev mitu korda helistab ja ütleb, et ma tahaksin tegelikult hoopis kodus olla :-(
    aga emt's on mingi 15.- tasuga lastele sobilik pakett olemas (kuulimiidiga ja puha) küll ja mingitmoodi saab kõnekaardi nr sinna üle kantida ka - nii et uuri ikka

    VastaKustuta
  3. Tee POP pakett oma lapsele, ühe EMT numbri, tavaliselt lapsevanema numbri saab panna POP liinile, millele saab ta tasuta helistada!

    VastaKustuta