teisipäev, 9. september 2008

esimene eelkoolipäev

Eile oli Väikesel Notsul teise eelkooliaasta esimene koolipäev.

Uus on esimeste teadmiste klassiruum - asub eelmise aasta ruumi kõrval:)
Uus on pinginaaber - Maria.
Uus on ka õpetaja - Notsukest muudab sel aastal targemaks algklasside õppetooli juhataja.
Uute kingade suurusnumber on 33. Kooliriided sai ostetud kevadel: 128-134.

Tähevihik on eelmise aasta omaga identne, kuid selle aasta "A"-d on hoopis sirgemad ja selgemad. Täiendavad matemaatika harjutuslehed nõuavad endiselt kodutööd. Erinevalt mitmetest eelkoolikaaslastest, kes vanemate süles koridoris nutsid, ulatas Notsu õpetajale astrikimbu, istus esimesse pinki ja pakkis seljakotist lauale pinali.

Õhtune kommentaar: "Äh, ma olen neid harjutusi juba teinud! Ja see noor õpetaja meeldib mulle ka eelmise aasta omast rohkem. Muide, tema õpetab ühtesid hoopis teistmoodi kirjutama"

1 kommentaar:

  1. Mis on ema motivatsioon panna laps teist aastat järjest sama programmi järgi õppima? võibolla mu loogika lonkab kusagilt, aga kui laps ei omanda ühe aastaga eelkooli programmi nii suures mahus, et ta katsetel probleemivabalt kooli sisse saaks, siis pole ju mõtet punnitada.

    Minu subjektiivse arvamuse kohaselt on mõtet eliitkooli panna ainult need lapsed, kes ilma igasuguse eelkoolita vastuvõtukõlbulikuks tunnistatakse, sest teistel läheb seal lihtsalt liiga raskeks.

    Notsule head kooliaastat!

    VastaKustuta