kolmapäev, 5. november 2008

hullumaja puhvet

Mul on HIIR koeratoidukotis!!!!!!!! Mitte et ma kardaks et hiir 15 kg koeratoitu ära hävitaks... Ma jälestan hiiri...

Seltsimees hiirt ei häiri, et ma toidukotti raputan, tõstan....

Jeerum, palun mulle kassi. Laenan hea hiirepüüdja ööpäevaks.

3 kommentaari:

  1. Ma võin lausa kaks kassi laenata :), aga ma ei avstuta, et nad hiirt nähes ei käituks samamoodi kui sina :) Ma arvan,e t need kaks elukat on hiiri ainult telekast näinud :)

    VastaKustuta
  2. Kusjuures ma ei oleks nii kindel, et hiir 15 kilost koeratoidust jagu ei saaks. Üksinda jah läheks raskeks - aga tal kindlasti terve suguvõsa olemas. Mul kogemus 3-kilose koeratoidukotiga - mis 1 ööga pintslisse pisteti. Hommikuks olid järgi ainult kotiribalad - ju siis jäi krõbinatest väheks ja pisteti kott kah pintslisse. Aga lõks on suureks abiks - igaksjuhuks pane neid lõksusid kohe rohkem.
    Ja alates sellest ajast hoian mina oma penide toitu suures anumas, kuhu hiirepoistel ligipääsu pole :)

    VastaKustuta
  3. Meie kass murrab hiire maha igal juhul, aga ära seda ei söö. Ja ma ei ole üldse kindel, et surnud hiir on meeldivam kui elus hiir.

    VastaKustuta