esmaspäev, 8. detsember 2008

kui arstid suudavad aidata

Parimad uudised tulid täna haiglast!
20. novembril raskesti haigestunud tädi Ulvi tuli teadvusele. Kõneleda ei saa ta hingamist abistava vooliku tõttu. Parem pool kehast on saanud tugevasti kannatada, kuid varvaste tundlikkus on säilinud.
Arstide antud info põhjal on tema seisund endiselt väga-väga tõsine - südamest töötab vaid osake. Väidetavalt on nii raskeid juhtumeid sellel aastal ette tulnud vaid kolm. Esimene lahkus, teine on hooldekodus ning kolmas... Kolmandale pean ma mõlemat pöialt.

Väike Notsu on alates sellest kurvast päevast jutustanud sagedasti esmaspäevadest tädi Ulvi juures. Ja täna elavnenud tädi nägu just Väikese Notsu tegemistest kuuldes.

Nõrganärviline, nagu ma olen ei suuda ma intensiivravi palati lähedalegi minna, kuigi peaksin. Aga loen päevi, mil saan teda tavapalatis kallistada!!! Kõige-kõige parem kingitus mulle on, et me ei kaotanud teda!

1 kommentaar: