neljapäev, 15. jaanuar 2009

peaaegu shopahoolik

Tegelikult oli vaja kaste, mis sobiksid Notsu prügilasse. Ehk siis kuhu mahutada kõikvõimalik pudi-padi, mille kohta kuueaastane arvab "hädavajalik". Paraku ei olnud Stocki allahindlustel pakutavad kenad kastid meile sobivas mõõdus.

Ja tegelikult läks neliteist aastat vana, aga endiselt nägusa ning kantava spordikoti lukk katki juba mitu kuud tagasi. Juba teist korda ning nüüd ei piisa enam kelgu vahetusest, vaid tuleb panna terve uus lukk. Kui piinlikult järge ajada, siis võiks ju uue spordikoti vaadata, eriti kui see maksab 60% allahindlusega 390 krooni...

Sealsamas kõrval pakutakse KariTraa pusasid. Ja minu eelmisel kevadel Norrast toodud fliis, mis teenis mind terve suve läbi pea igal päeval näeb välja niisugune, et postkastini võiks temaga veel jalutada. Ja Karitraa uhke kuldne liblikaga pusa maksab ka vaid 390 krooni! Et M suurus väikese mööndusega oli 99,9% paras, rändas see ostmisse.

Mantel. Ma olen kõikse aeg ohanud, et üks korralik poolmantel on garderoobist puudu. Ja vanamuti-lõikelist ma ei tahtnud, kabedamatel polnud sobivat värvi ning kui kõik parameetrid, sealhulgas number sobisid, oli hinnasildile kirjutatud meie terve kuu eelarve...
Ühesõnaga. Rossignoli noortekollektsioon +- osustus sovivaks ja 790 krooni eest soetasin endale mõnusa noortepärase roosakirju voodriga poolmantli. Noortekollektsioonis M suurusest pole ma eales unistanud. Aga enne allahindlust poleks ma seda suurustest hoolimata üleüldse lubada saanud.

Notsu suusajope oli kaotanud värvi ning mõeldes järgmise aasta kooliminekule õnnestus tallegi leida Five Seasonsi poolmantel. Suurus kusjuures 146-152 on selline, et saab sügisel ka selga... 690 krooni ei olnud just palju.

Nüüd tõmbame joone alla:
2260 krooni kahe päevaga. Summa summarum on see kohutav väljaminek, õnneks oleks needsamad ostud teinud nii või teisiti ning järgmisel kuul oleks hinnad oluliselt kallimad.

Aga selline kokkuvõte pani mind silmitsi tõdemusega, et sellel kuul mul rohkem Stockmanni ülemistele korrustele asja ei ole. Saabastega pean vastu kevadeni ja käekotte on terve kapitäis. (Üks on liiga suur, teine liiga väike, kärss kärnas ja maa külmand)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar