neljapäev, 7. jaanuar 2010

jääaugutüdruk

Kõne Kurgjärvelt:

"Ma sain täna diplomi." Sinna on kirjutatud, et 7. jaanuaril 2010 käis Väike Notsu jääaugus.

Lisas siis kurvalt, et diplomi saab vaid esmakordse jääaugus käimise eest :)

***
Hea, et ma südamerabandust ei saanud. Ma ise julgen jäässe ronida vaid poole keha ulatuses ja Kurgjärvel oli eelmisel aastal aukuminek ikka väegagi libe. (Siis lubasin tal vaid niisama lumes püherdada ja kamandasin järvest eemale). A noh, ju treener, suurte kogemustega Külli, oma põrsakestel silma vajalikus kohas hoolsalt peal peab. Ja minu vaimsele tervisele olnuks kasulikum lapse telefon koju kaasa võtta ning mitte haududa oma pisikeses peas segaseid mõtteid a´la millega ta seal küll praegu tegeleb...

2 kommentaari:

  1. No kui minu piiga Kurgjärvel oli omal ajal, siis veel moblasid polnudki ja mina sain kogu info korraga ja tagantjärele :)
    Ei teagi, kumb variant see parem on...

    VastaKustuta
  2. nojaa minu ajal ei käidudki talvel lumeaugus. Treenerid pidasid seda siis veel liiga ohtlikuks, aga ei olnud siis veel ka eesti vabariiki...

    VastaKustuta