neljapäev, 25. veebruar 2010

Palju rõõmu ei millestki

Vabariigi aastapäeva eelõhtul pöörasin maja pahupidi. Osa olemasolevaid vajalikke asju kaotasin töö käigus ilmselt ära, aga terve hulga vajalikke leidsin taas üles. Igatahes sai korda suur segadus dokumendikapis. Aga otsitav - Mihhail Bojarski plaat jäi leidmata. Ja vahepeal hakkasin igatsema ka vene filmide duubelplaati - "Naše ljubimoje kino" (samuti kadunud).

Eile ja täna jätkasin oma poolelijäänud tööd. Ilmselt tegin seda seletamatul ilmel - meesisend tõmbas mu pihile. No ma siis kurtsin, et kogu mu maailm on kokku varisemas, sest just minu lemmikplaat on kadunud ja amazon.ameerikast selle tellimine võtab terve varanduse:)
Uskumatu, et meie majas on veel üks plaaditorn!!! Selline, mida ma oma kahe koristamispäeva jooksul ei märganud. Ja seal... Seal seisavad kõik mu plaadid rivis! BeeGees´i kontsert, Smilersid ja Tätted. Ja muidugi kallis Bojarski ja kaks plaati vene filme... Ja "Kolme musketäri" vana variant, mille tühja karpi ma üsna värskelt põrnitsesin. Tirisin kupatuse enda tuppa ära ja olen tänase õhtu olnud nagu väikelaps lelukuhja keskel:) - ühte võttes ja teist ära pannes:P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar