neljapäev, 15. aprill 2010

sünnipäevaelevus

Notsu pani salamisi nii minu kui ka oma mobiilikella helisema 3,38 peale - et vaadata, kuidas see kaheksas eluaasta siis saabub. Ja 5,30 saabus ta sirgelt minu voodisse suuure halaga - uni on otsas. Öökapil olev kingipakk ei lase magada. Uinus siiski ja seejärel sundisime ta oma voodisse, et sünnipäevahommikut tähistada :)

Voodisse saabus kaks pakki - suurte kingitud rattakiiver ja pubeka läbiroosa pakike patsikummidest, vilkuvast pallist, šoksist ja muudest toredatest pisiasjadest. (Patsikummidest suurim ja kõige roosam läks pähe, vilkuv pall puges koolikotti jne. Kiivrirõõmud tulevad kunagi hiljem)

Nots sai selga piduliku koolivormi, kotti kolmkümmend üks pluss üks minisnikersit ja seejärel teatas Minu Suur Laps, et tema läheb nüüd Ise ja Bussiga kooli.

Elevus oligi päeva märksõna - valge kraega vorm, kaart, pisike šoks healt sõbrannalt. Lugematu hulk sõnumeid ja kõnesid ja kallistusi. Mina, vana tujurikkuja, vedasin ta sööma ja poodi - homseks vanaema külastuseks ettevalmistustele. Seejärel vaatasime kambaga kinos Alice´it Imedemaal.

Vaene sünnipäevalaps oli õhtuks omadega nii läbi, et nuttis ja naeris täiesti kontrollimatult segamini.
Ja sünnipäevaralli jätkub - homme on sünnipäevapidu nii klassiõel kui ka kodus vanaemaga, ülehomme on enda pidu klassiga. Pühapäeval... Pühapäeval puhkame. (Ma olen end kodutoimetustega nii võhmale tõmmanud, et ei kujuta ettegi, kuidas kunagi igiammu tööl käisin... )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar