teisipäev, 3. mai 2011

Rotikas It-bussilt

Diagnoosiga "seda emaplaati me küll parandama ei hakka" lõppes meie selge jutuajamine. Edasisest saanuks aru ehk itimehed omavahel ent mina, tobu meediainimene, ei mõiganud sõnagi. Ütleme, et itimehed on ka harva inimesed, kes arvutitest rääkides end lõpptarbijale arusaadavaks teevad. Seega andestame elukutsest sõltuva kretinismi :)

Lubas tüüp aga tagasi helistada andmete asjus, ent kahe päeva jooksul ei ole ta seda teinud.
Teiseks. Ma ei tea endast lugupidavat ettevõtet, kes kliendile helistades laseks kutsuda kahel korral ning seejärel kõne katkestaks. Istusin juhuslikult köögilaua ääres, telefon peos kui see helises. Mõlgutasin paar sekundit mõtet, kellele võiks kuuluda number algusega +37258... kui kutsung katkestati. Teadaolevalt teevad nii teismelised oma vanematele kõneaja kokkuhoiuks. Rotikas, noh.

Uus emaplaat maksab ei rohkem ega vähem kui 470 eurot. Koos käibemaksuga, rõhutas esinduse teenindajanäitsik.
:) vahet pole, selle hinna juures võivad nad ka käibemaksu lisada. Niikuinii ei ole investeering arukas.

Tööandja itimees teadis rääkida, et mu Dell 620-le sobib ka 630 emaplaat, aga see tahab veidi /piip-piip-piip - üks ropp sõna/ Nuuks. Kuulsusetu lõpp tundub olevat arvutil, mis vapralt teeninud mind nii ülikooli kahel viimasel kursusel kui lõputöö ajal kui järgenud tööaastal kui kodus kui...

Põhimõtteliselt ei ole ma veel alla andnud - otsin jätkuvalt itimeest, kes viitsiks parandustöö ette võtta.

5 kommentaari:

  1. 1. Miks IT-buss, mitte näiteks üks kahest Delli maaletoojast, nende remondimeestal on ehk rohkem võimalusi.

    2. Kui riskida julged, osta emaplaat
    http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=dell+d620+motherboard

    Vahetamisega saab suht iga IT-asutus hakkama, minu oma sh :)

    VastaKustuta
  2. Sinna IT-bussi ma ei viiks remonti isegi mitte konserviavajat. Räige tunnitasu, ülbe suhtumine ja ühe maki kaotasid nad mul lihtsalt ära. Lubati helistada, kui valmis saab, ei helistatud, ja kui taga ajama hakkasin, öeldi ülbelt, et see oli nii rikkis, et parandamine poleks ära tasunud ja me viskasime selle minema.

    VastaKustuta
  3. Proovi raalimeistrid.ee, ehk on abi?

    VastaKustuta
  4. Telc,
    jätad ehk endast kontakti?

    VastaKustuta
  5. Sama raha eest saaksid ju uue normaalse arvuti...

    VastaKustuta