neljapäev, 4. august 2011

Haige.

Mul on palavik. Juba neljandat päeva kraadin hommikul 37 ja õhtul kuni 37,9. Tunnen end üleüldiselt ka halvasti. Käsi, millesse tehti teetanusesüst, on paistes.

Käisin täna Merimetsas ja andsin analüüsid. Nimelt lõhnavat minu olemus puuentsefaliidi järele. Jah, mul oli kümme päeva tagasi põgus kohtumine puugiga - selline, et sain putuka nagu takjapaela kätte. Entsefaliidi eellaine? Vastused esmaspäeval.

Üks teine arst vaatas mul aga kurku ning leidis selle punase olevat. Tema oletas, et olen auto konditsioneeriga üle pingutanud. Näis. Oleks see vaid nii.

Mäletan end vaid ühel korral südasuvel haigena. See oli kakskümmend aastat tagasi, ajal kui ma veel mandliteomanik olin. Haigestusin juulikuus Leedus puhates angiini. Tagasitee kulges poolunes, ülikõrges palavikus.
Olemine on hapumast hapum. Nagu hapukurgil näiteks.


1 kommentaar:

  1. Mul jäi reisist palju mitmesuguseid ravumeid üle.. tahad, ma laenan :)
    Ja saa terveks!!!

    VastaKustuta