neljapäev, 6. oktoober 2011

Ajaraiskaja

Kaks päeva haige meesisendi seltsis mõjuvad mu ajutegevusele halvasti. Halisev meesisend viibib enamuse ajast horisontaalasendis ja räägib oma halvast enesetundest. Paha on tal tõesti - köhib nagu suuremat kasvu hobune. Ma pole küll veendunud, et köha coldrexi tee nimelise vedelikuga ravitakse. Pealelõunal lisandus Notsu oma kahe sõlmes võõrkeelega, mida ainult mina saavat tema pähe õppida.
Saatsin kodukrempli põrgusse ja läksin õhtul osturallile. Polegi ammu shoppamas käinud. Kesklinna parkimiskoha leidmise lootustki polnud. Et mitte oma vaba aega ümber Kaubamaja ja Teaduste Akadeemia sõitmisele kulutada, jätsin auto Rävala Parkimismajja.
Poodlesin mitmel korrusel, kohtasin tuttavaidki, aga... mitte ühtegi eset, mida koju viia himustanuks, silma ei jäänud. Ei naiste ega laste rõivaste hulgast, ei kodu- ega spordiosakonnast kuhu viimases hädas tüürisin. Ometi kandsid inimesed suuri roosasid...
Maksin parkimise eest ja veeresin koju tagasi. Meesisend leidis, et ma olevat totaalne aja raiskaja -minna suurde kaubamajja ostupäevadele ja mitte midagi osta. Hea, et mul vähemalt parkimispileti arve oli ette näidata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar