neljapäev, 7. mai 2015

Seda on jälle liiga palju

Notsu saabus koolist, olles ajaloos ühe päeva jooksul omandanud kontrolltöö eest "mitterahuldava", jutustamise eest "rahuldava" ja grupitöö eest "rahuldava". Mida muud oodata, kui õhtust õhtusse vaadatakse ja järelvaadatakse kõikvõimalikke seriaale. Ma ei ole itispets ega oska määrata Notsu seadmete kasutusaega internetis. Sestap tegin valutava südamega otsuse ja eemaldasin televiisorilt toitejuhtme ning homme asendub ifõun mutifoniga. Ipadi unustasin ma juba lõunaosariikidesse (kogemata, kuigi mu laps väidab, et tegin seda heameelega). Notsu nuttis luksudes, et ma rikun tema inimõigusi. Eks ta siis kaebama läheb...

Midi veetis volbriõhtu Lõunaosariikide erakorralises. See juhtus paari sekundiga - Midi haaras riiulilt puldiauto plastikust antenni ja kihutas Mini jooksurattaga terrassi poole, kukkus ja... antenni täpselt kurku. Edasine on lõunaosariikide klassika - sada rauas linnast Kubija poole, naeratav meeskond vastuvõtus. Sentimeetrisügavune haav liimiti kokku, Midi soovis teha kurgust enne-ja-pärast fotot telefoniga. Palju ei puudunud, et lahke meeskirurg ja armas õde oleks samuti kaadrisse astunud. Viis eurot ja koju tagasi. Hommikusele hellalt serveeritud pehmele pudrule ja leigele joogile krõbistas Midi juba raginal kuivikuid peale...

Mini võttis eilselt pidulaualt õhukese morsiklaasi ja läks sellega oma tuppa. Juhtunu jäi lõpuni segaseks, kuid trepilt visati alla klaasikild ja Mini ja Midi näitasid teineteisele näpuga, väites, et ülejäänu sõi vend ära. Killuke õhukest klaasi jäigi kadunuks vaatamata, et roomasime kogu perega nii esimese kui teise korruse läbi (me võiks täitsa Siilil luurele minna!) Et Midi on juba viiene, siis oletame, et klaasi sõi ära kahene Mini.

Masendav. Nad võtavad mul peatselt vanemlikud õigused ära. Kahtlustan küll, et asutus, kuhu nad seejärel viiakse, teeb kõik et mu vanemlikud kohustused mulle tagasi antaks - sest kes paganamas küll tahaks ja jaksaks meie hullumaja puhvetiga kantseldada...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar