reede, 31. august 2007

titenutt kui muusika kõrvadele

Õhtul oma endise ülemuse juures peetud suvelõpupeolt tulles oli maja mõnusalt soe. Sugugi mitte temperatuurilt - meie külmakartlik kogukond lükkas kütte sisse juba pühapäeval.

Lihtsalt - üle viie aasta on kodus taas kuulda titanuttu. Beebukiks on pikakarvaline tragi taksitüdruk Ramses.
Saba ja kõrvad mööda maad lohisemas, kere veel suhteliselt proportsionaalne, vaatas ta süsimustade koerust täis silmadega mulle otsa. Teritas veidi sügelevaid hambaid, mängis ja magama ta jäigi. Kaissu loomulikult. Oma perenaisele.

Mina ei ole veel uueks koeraks valmis, kaugel sellest. Mina põletan kolmandat kuud küünalt aianurgas ja Nots räägib sinna sattudes ikka "meie koerast", kes "jäi vanaks ja suri ära" Ja mina mõtlesin õhtule 16 aastat tagasi, 28. augusti õhtule, mil 16-aastane tüdruk endale vanemate vastuseisust hoolimata koera võttis. Esimene öö kaisus tähendas voodinaabrit kogu (tema) eluks. Voodinaabrit, kes teadis täpselt, kellele pugeda kaissu ja kelle eest hiilida lestlapikuna mööda tekialust voodist välja:)

Sestap on titenutt eriti armas ja ootan juba Notsut asumiselt, sest lapsed ja koerad on kokku loodud ja titenutt majas teeb kodu veel kodumaks.

4 kommentaari:

  1. Heh, kas Sulle ei tundu, et Su kodust on mägra maja saamas(tead ju küll seda Steinfeldi laulukest, kus kährikkoerad vaese mägra elamise üle koormasid...)??? Kõik kolivad aint sisse, aga välja ei koli keegi :-P

    VastaKustuta
  2. kutsikaaas! piltiiii!
    PS: kooli tuled sel sügisel?

    VastaKustuta
  3. tiigrikutsu, praegu on see Sinu kodu, minu kodu, meie kodu. Ma käisin special end peeglist piilumas, no krt ei ole mägra moodi, kui kehakuju välja arvata.

    Gea, tulen kooli, tulen, rõõmuga kusjuures! Likvideerin veel ühe võla ja olen isegi täiskoormusega III kursuse üliõpilane. Uskumatu!
    Ramses on meil alates eilsest hilisõhtust ja me ei jõudnud teda pildistada. Uuel nädalal vast!

    VastaKustuta
  4. oi kui tubli! Siis Tartus n2eme! Ma ka ootan r66muga.

    VastaKustuta