neljapäev, 6. september 2007

koogist ja ilus olemisest

Hilisõhtul hakkasin homseks küllaminekuks kooki tegema. Pavlova, üks mu lemmikutest. Koogilõhn on üks maailma parimaid aroome ja sellele eelnev kokkumiksimine rituaal omaette. Hoopis teine tera kui valmiskook hüpersupermegamarketis korvi panna ja selle eest kassas tasuda.

Et koogisöömisega kaasnev kalor labaselt volditäiteks ei läheks, käisin vahukoore järel mõne kilomeetri kaugusel Selveris. Jalgsi, st mäesaabastega, millega end Elbruse tipu eest premeerisin. Suurepärased saapad, Bestard on neid valmistades minu jalakuju modellina kasutanud:)

Viimasel ajal toimingi edukalt piits-präänik meetodil - kui saan hakkama sellega, siis luban endale tolle...
Ja ma olen kord juba selline, et armastan ilusaid spordihilpe - mingil hetkel muutub armastatuimgi treening vastikuks rutiiniks ja siis on vähemalt minu nõrgal iseloomul vaja motivaatorit. /tellija materjalist/ ilus olemine, ka siis kui see piirdub vaid ilusate riiete kandmisega, on igati piisav.

Nojah. Need alpinismisaapad käivad kategooria alla ilus ja praktiline. Nii ilusad kui üks soorokpasleednij ehk 42,5 saabas saab naisterahva jalas olla. Ja praktilise osa tõsisema katsetamiseni jõuan alles järgmisel suvel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar