pühapäev, 16. detsember 2007

5 head ja 5 halba ostu

Kukupaike viskas edasi pallikese, kus palun kirja panna parimad ja halvimad ostud.
Alustame headest asjadest:
*Aasta ost on Primuse termostass - autossegi sobiv nupuga mudel. Ekstreemtingimustes katsetatud: Elbruse nõlval -15 pakase ja tuulega hoidis joogi lõunani leigena ehk ca 15h. Igapäevaselt limpsin sellest Tallinna ummikutes hommikukohvi. Hind ca 170 krooni, maht 0,4l ja müüb Henka CT Narva maanteel.

*Second Hand. Kaevan sealt välja nii trendikaid riideid kui ka kvaliteetset mööblit.
Meie planeet on liiga saastatud tootmise soosimiseks ning tarbimishulluseks. Lisaväärtustena soodne hind ning võimalus leida omanäolisi asju.

*Kunstküüned. Minu lihani lõhenevate küünte puhul ainus valik. Enam ei pea ma lõunalauas nuga-kahvlit piinlikult rusikasse suruma ega tööl käsi laua alla peitma. Hind 300 krooni kuus ja kaks tundi paigalistumist.

*Suvekodu. Hea on teada, et kuskil kaugel on ta olemas ja ootab mind. Vaade tormisele merele või kaunile päikseloojangule. Üksindus, rahu ja vaikus. Paraku jõuan ma sinna oluliselt harvem kui sooviksin. Aga unistamine on lubatud.

*Maxima, parim kaubakett - hindade "eksimusi" ei ole tuvastanud, soodne hinnatase, kõik vajalik on pisiasjadeni olemas. Eestikeelses meedias on leedukate omandis olevat Maximat materdatud, kuid mul ei ole nende kohta ühtegi halba sõna öelda. Ka nende poodidel on vahe sees - mulle meeldib suur pood, mis asub endises Sääse keskuses sõpraka Statoili lähistel.


Halvimad ostud.
*Hackmani nugade-kahvlite komplekt. Maksis peaaegu 1000 krooni, aastase kasutamise järel näeb välja kole nagu öö, kogu sära on kadunud.

*Mullivann. Suure hurraaga ostetud asi. Kord pesin teksaseid ja kord proovisin mullitada. Ei meeldinud. Kolm aastat vannitoas ruumi võtnud - minu vajadused rahuldaks ka tavaline dushinurk.

*Köögiviljataimed. Kevaditi otsustan rohenäpuks hakata. Ega mind väga ei morjenda, et tean taimekasvatusest sama palju kui lehm lennuõnnetusest. Koti kartuleid panin, ämbri sain, lillkapsapõllu sõid liblikad tühjaks ja tomatitaimedest kasvasid kärpimata põõsad. Arbuus kuivas lihtsalt ära...Sügisel soetasin viinamarjad ja need pidanuks talveks kinni katma. jne Tuulde visatud raha.

*Statoili pesula, kus minu autot, keskmiselt määrdunud ja eelleotatud, puhtaks eales ei saa. Pean paluma teist korda veel läbi loputada. Seda on ebamugav rääkida ja hoian neist parem eemale.

*Kulinaariaosakonnad. Kas on mulle lapsepõlvekodus liiga hästi süüa tehtud või oskan ma ise liiga hästi süüa teha. Igatahes minu koju need majoneesiga solksalatid ja rasvas ulpivad kanakintsud ei jõua. Lõunaks küll ostan tihtipeale toorsalati ja mõnikord ei jää ka sellega rahule.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar