laupäev, 26. aprill 2008

abituuriumi lõpukirjand

Täna kirjutavad abituriendid lõpukirjandit. Et minu nädalavahetuse õppeprogrammis @Tartu on ette nähtud vikerraadio kuulamine, siis on sellised teemad:

1. Võrdsete võimaluste Eesti
2. Mis viib elu edasi - kultuur või kapital?
3. Virtuaalsed inimsuhted
4. Tänapäeva maailma hirmud
5. Sport tähendab võitude hinda ja kaotuse kibedust
6. "Eesti suurim turvalisusrisk on harimatus." (Jaak Jõerüüt)
7. Olla nagu kõik või jääda iseendaks?
8. Kunst avab tee maailma mõistmisele
9. "Sõjalt ei saa oodata mingeid hüvesid." (Vergilius)
10. Ajakirjandus peab ühiskonda parandama

Aasta-aastalt olen avastanud, et tahaksin kirjutada järjest enam teemasid. Siis, kui oli minu kord, neliteist kevadet tagasi, valisin vaid kahe teema vahel, ülejäänud olid tol hetkel kõlbmatud. Praegu oleks mul raske kirjutada vaid teemal nr 8, ülejäänutel suudaksin kohustusliku mahu ära heietada.
Aga sotsiaalse närviga nagu ma olen, kirjutaksin ilmselt teemat "Võrdsete võimaluste Eesti"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar