esmaspäev, 12. mai 2008

neli asja minust

4 tööd, mis mul on olnud:
*müügiesindaja
*ettekandja
*ettevõtte juht
*projektijuht (viimased kümme aastat ühes ja samas kohas)

4 filmi, mida vaataks uuesti ja uuesti:
*Inglite Linn (City of Angels)
*Võõrasema (Stepmom)
*Thelma ja Louise
*Briljantkäsi või mis iganes muu vene film

4 kohta, kus ma olen elanud:
*Kalamajas
*Lasnamäel
*Kivimäel
*Nõmmel

4 sarja, mida ma armastan:
* Välisilm
* AK
Tegelikult ma telekat ei vaata peaaegu üldse... sarjadest rääkimata

4 kohta, kus ma olen puhkamas käinud:
*Hiiumaa
*Kiptus
*Munalaid, Pärnumaa
*Osula, Võrumaa

4 lemmikrooga:
*juurviljahautis kana/liha/kalaga
*toorsalat (Caesari, Kreeka)
*pannkoogid
*jäätis

4 veebilehte, mida ma külastan iga päev:
*bns.ee
*ut.ee/OIS
*hotmail.com
*seb.ee

4 kohta, kus ma praegu parema meelega oleksin: (kui just peab kodunt ära minema)
*Munalaid, Pärnumaa
*Kärdla, Hiiumaa
*Lasnamäe, Tallinn
*mõni matk
PS! Kohtadest olulisemad on inimesed!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar