pühapäev, 11. mai 2008

***

Peatage maakera, ma tahan maha minna!
*rohke ja rikkalikult magusa söömaajaga õhtu koos Betti ristiemaga
*ettevalmistused ema sünnipäevaks
*ema sünnipäev + afterparty
*trip laidu - sealsed emergency tegemised on lõppeks tehtud
*Emadepäev ühe ostetud ja ühe korjatud lillekimbuga

Miljon küsimust mu pisikeses ajus - miks, mis ja kas üldse.
Tegemata kooli- ja laabumata tööasjad vaevavad. Ja kuskil kurgus pigistab pisar.
Segane nädal oli. Järgmise nädala lõpus saan puhata. Lihtsalt ja vaikselt. Oma mõtete ja "Väikese printsiga" sealt kus pooleli jäi.

Üks imeline telefonikõne mahtus tänasesse päeva.
"Tead, ma pean seda kellegiga jagama", hüüdis Jana. "Kuula ometi! Ma olen suusamäel ja sealt tuleb vesi kosena alla" Telefonist kostis tõepoolest võimsat vee mühinat.
"Ja lauda saaks sõita, aga mägi on suletud. See vesi on nii võimas"
Hea, et elus on emotsioonid ja sõbrad. Hetk hiljem saabunud sõnumi tervistusnimekiri oli lühike, aga armas - Epp, Tanel, Kaarel ja Tarmo. Meid oodatakse külla trollidemaale Norrasse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar