teisipäev, 6. mai 2008

ubjut tebja bljäd, vol2

"ubjut, tebja bljäd" oli paraku alles kõige algus.

Hiteh´i teenindus oli sõbralik - onu spetsialist näitas ette mitmed kriimud, millele asjatundmatud ei osanud üldse tähelepanu juhtida. Esistange on paigalt nihkunud. Anti juhised, mida edasi teha ehk siis minna süüdlase kahjukäsitlusseltsi.
Minule kuuluvaid autosid ei ole minu osalusel varem mõlgitud. Süüdlasena Patroliga pisilasele otsa tagurdades piirdus minu osalus allkirja andmisega. Seega siis esimest korda kannatanuna.

Ergo kahjukäsitlus Mustamäel kell 9 hommikul.
Paber täita - sama paber, mida eile avariigrupp.ee poiss täitis. Kannatanu, süüdlane, autod, mis juhtus. Millised on vigastused, mis nende parandus maksab.
Krt kust mina tean? Ma olen hoopis teise eriala inimene juuu.

Okei. Saime korda. Formaalsused, nagu seletas teenindaja. Ümber nurga ja seal vaadatakse üle.
Ümber nurga olnud uks avanes peale ootamist. Fotoaparaati hoidev käsi rabas kiirelt pildid mõlgist - sellest, mis avariisse üldse ei puutu.
Ülbelt teatas kesiganes, et tema ülesanne on pildistada auto vigastusi. Ja alles seejärel hakkas ta uurima, mis päev vvarem juhtus.

Tema arvates ei puutunud see ja too vigastus asjasse, see pole ka väga oluline. Nagu ma oleks ise oma autot loppinud... Ei mingeid selgitusi, ei mingeid pabereid. Üleolev meesterahvas minu autot torkimas. Ja käsule "Avage kapott" ütlesin ma kõige blondima näoga et ma ei oska:)
(Kas peaksin oskama:P)

Selle Ergo kindlustuse fotoaparaadiga onu, kes väitis olevat end koolitatud kahjusid käsitlema, võiks tööandja saata ka inimestega suhtlemist käsitlema...

Edit kell 11,26
Träkker tuvastas, et seda postitust luges ka 194.126.99.204 ehk Ergo Kindlustuse AS.
Mul oleks südamest hea meel, kui kolleegid suudaksid kahjukäsitlejale selgitada, et minu asi on anda ülevaade juhtunust, sealhulgas ka teavitada, millised seadmed ei tööta peale kokkupõrget ning mul ei ole vähimatki huvi tegeleda kindlustuspettusega. Kahjuks jäi garaaziskäigust just niisugune mulje.

1 kommentaar:

  1. Oi, ma ei või...
    Muhahahahahaaaaaa, again!
    :D :D :D
    "Ei oska kapotti avada.."
    Irwwwwwww :D
    Oleks selle onu nägu näha tahtnud.

    VastaKustuta