teisipäev, 18. november 2008

kroonivaba

Ma näen välja nagu hiinlane. Kaugeltki mitte kasvult ega figuurilt, küll aga silmast. Paar nädalat valutult kosunud odraiva otsustas katki minna minna ning silma korraliku paistetuse ja paraja palaviku tekitada.

Vedelesin päeva tõbisena voodis, vahepeal suikudes ning lugesin ärkvel olles jahtuva majanduse uudiseid.
Lehed kirjutavad vaid halbu uudiseid. Kinnisvaraturust, riigikassas vajaka jäävatest miljonitest, koondamistest. Lisaks teatas Postimees Rootsi riigi majanduse süngest homsest. Playtechi 80 juurdetulevat töötajat on pisike rõõmus köömes. Pealegi polnud see minu jaoks enam ammu uudis.

Õhtul loivasin kodupanka. Need 400 meetrit olid vaevalised, aga tööpäeval ei ole mul sellisteks toimetusteks aega. Avasin konto juurde eurohoiuse ning konvertisin oma vaevaga kogutud säästud automaatselt pikenevaks kuuajaliseks tähtajaliseks hoiuseks. parem ikka kui mitte midagi. Tegin sama teises kodupangas. Esmaskordselt oma täiskasvanuelus on mul hoius:)

Seda on nõme öelda, kuid ma ei usalda riiki, mille kodanik olen. Olin enne pangas hoitava raha seadusemuudatust kaalunud ka säästude pangast eemaldamist. Teoreetiliselt olen end nüüd lihtsa inimese kombel kaitsnud ka võimaliku devalveerimise eest. Praktiliselt ilmselt mitte :)

Ühesõnaga. Jätkan seminaritöö kirjutamist. Valmis on 14 lehekülge. Diktofonilt on maha võtta 50 minutit tihedat intervjuud. Ma näen välja koomiline, kribades tekki mähkunult klapid peas arvutisse kiirkirja.

PS. ma olen ju ühelt poolt pilusilm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar