teisipäev, 18. november 2008

säästureziim Tallinki moodi

Tänasest tigupostist roomas välja ümbrik Club One´ile. Ja ümbrikus vahva kiri lugupeetavale Laborihiirele, kes on Tallinki hüpersuperhea kliendina oodatud boonuskruiisile. Lubati lahkelt päris tasuta reisi koos kajutiga, välja arvatud teatavad juhud, kus pean juurde maksma.

Nunuh. Algatuseks ei ole ma eales ühegi Tallinki laevaga sõitnud. Estonia pärast. Või siiski, kord suutis ema mu pehmeks rääkida, viies meid Notsuga Stocki... Ja üks kord ostsin ise piletid - olime bukkinud 1 sekised lennupiletid Stockholmi kaudu Hispaaniasse. Tähelepanuväärne, et seda kolme aasta tagust seika endiselt tunnustatakse:)

Igatahes hakkasime bukkima. Mis kuupäeva me ei vaadanuks, tasuta asjast pole juttugi. Tavapäraselt peab söögi juurde ostma ja tasuma üle 11-aastaste pealt ka sadamamaksu 47 krooni. See on OK. Aga ühelgi kuupäeval ei olnud Tallinn-Stockholm liinil alla 282 kroonise juurdemakse võimalik midagi broneerida!!!!

Okei. seda ei ole palju ühe toreda kvaliteetaja päeva eest ja nii sai reis jõulueelsesse Stockholmi kirja pandud. Ilmselt toob jõuluvanake sealt nii mõnegi pühadekingi:)

Enne prügikasti viskamist peatus mu pilk ümbrikul. Minu nime kandev kleeps ei olnud seal esimene. Tükike põnevat näppimist - see ümbrik on juba kellegile üks kord saadetud.

Mul on hea meel, et suur laevandushiid Tallink on peale konkurentide väljasöömist läinud kokkuhoiu teed, öko on moes ja igati teretulnud. Aga kuidas on lood isikuandmete seadusegfa:P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar