neljapäev, 28. mai 2009

ämbris

Arvutil on hing!!!

Sulgesin ta eile õhtul ja jätsin tööle, nagu esmasbast alates tavaks.
Täna hommikul näitas tegelane vaid sinist ekraani. Mode, safe mode, misiganes mode, sinine ja hoiatuskirjaga. Tööandja itimehe tuvastus - kõvaketas lõpetas tegevuse.
Oletame, et fotod alates aastast 2005 ja mahus 6GB saab välja kitkuda.
Lõputöö printisin välja, hädapärast saan failihaldurist endale koopia vedada. Slaidid võtan meilboksist.

Tsiteerides klassikuid: Ah, oligi juba vana:)

4 kommentaari:

  1. Õnnitlen, D.! Mul neid läinud juba kaks. Kõvakettast annab üht-teist välja koukida, aga mitte kõik ei hakka enam tööle. Paraku. :( Soovitan aeg-ajalt kogu materjal kuhugi dubleerida.
    Veel. Meile tuttav arstide tiim kõikide ponnistuste kiuste minuga hakkama ei saanud. Muidu oli aga ilmatu lahe seltskond. Neile jäi mõistatuseks, kuidas ja millest ma kokku olen pandud. :D Tulin koju ära.
    Päikest Sulle! Kõik on siiski mööduv. ;)

    VastaKustuta
  2. Trükikuradilt parandus: ...G.!

    VastaKustuta
  3. Hea asja juures on see, et alles nüüd, mitte nädal tagasi.

    VastaKustuta
  4. see on täiesti hämmastav, kui paljudel inimestel langeb see kokku lõputöö kirjutamise/valmimise ajaga. mul vedas sel määral, et mu kõvaketas läks eelmisel suvel pärast lõpetamist alles. aga kooliõel läks napilt enne töö üleslaadimist ja sel aastal ühel mu retsenseeritaval ka...

    VastaKustuta