laupäev, 20. juuni 2009

pakaa

Diplom on saadud, ma ei kukkunudki ninuli parketile. Otsus mitte investeerida kleiti oli ainuõige.

Lilletseremoonia Võrus oli kaunis.

Mul ei ole enam häält. Mingi inin tuleb kurgust koos rögaga.

Otsene ülemus tegi mulle "kingituse" ülikooli lõpetamise puhul. See oli viimane piisk karikasse. Ma otsin nüüd tööd. Ilma naljata.

Lofoodid. See on saarestik Põhja-Norras. Kell 5,30 ootab mind maja ees buss. Rohkem ma ei tea... Pakkisin asjad nagu läheks Elbrusele jälle.

1 kommentaar:

  1. Ohh, meil töö juures jagati ka sel nädalal neid "kingitusi". Hirmutavalt paljud said, aga mina jäin siiski ilma... No see veel puuduks, tõepoolest.
    Aga head puhkust! Pärast rasket õpiaega aitab see kindlasti meeli rahustada. Ja küll siis ka töömured lahenevad...

    VastaKustuta