teisipäev, 2. veebruar 2010

laulud, mida ma... (meem)

Indigoalane ja Thela saatsid mulle laulumeemi. Ja mõlemad Piafi:) Aitäh! Ma olen viimasel ajal tõesti hakanud kuulama prantsuskeelseid lugusid - keele kõla pärast. (Ja tasapisi leian tuttavaid sõnu ja juba ka väljendeid) Mul on muide kaks lemmikut - lisaks Piafile ka Patricia Kaas.

Meemi reeglid:
1. Vasta all olevale kolmele küsimusele nii nagu heaks arvad. Mida põhjalikumalt, seda uhkem. Hea kui lingid jutuubi või kuhu tahes, et näidiseid kuulata saaks.
Küsimus 1: “Kui sa saaksid vabalt valida kõikide maailma muusikute ja ansamblite seast, siis kes võiks sinu pulmas esineda ja millist lugu sa nende esituses kindlasti kuulda tahaks (ei pea nende enda laul olema, võivad coveri teha)?
Küsimus 2: “Millist laulu sa iseenda matusel kuulda sooviks ja miks?”
Küsimus 3: “Leia kolm blogijat ja põhjendades muusikavalikut seosta neid mingisuguse ansambli, plaadi või lauluga ning ulata neile teatepulk edasi.”
2. Anna 3-le kolmandas punktis nimetatud blogipidajale meemi “teatepulk” edasi ning teavita neid meemis osalemisest näiteks nende kommentaarilahtrisse. Või helistades kui numbrit tead. Või kolme lõdva tulbi, nukra naeratuse ja tordiga ka külla minnes.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemi ulatanud blogi ja annab tuld, nii et rägastikus tuli taga.

Niisiis.
1) Lugupeetavad. Ma tõesti ei plaani abielluda! (Võib-olla kunagi hiljem. Aga olgu siis selline tunne). Tatjana Ovsienko on lahe! Miskil Venemaa/Ukraina järjekordsel tuuril sai ostetud plaate sarjast "xyz arv hitte sellel plaadil". Suurepärased sõnad. (Pulma jaoks jääks see pisut nukraks.)
Sestap valiks klassika.


2) Matused peab keegi mulle tõesti kord korraldama. Saatke mind minema siis Михаил Боярский - Все пройдет saatel. (Ärge teda kabelisse isiklikult laulma kutsuge, ma võin ümber mõelda ja tagasi tulla.) Bojarskit võiks nimetama üheks mu lemmiklauljaks - südamesse minevad sõnad ja ilus meloodia. Kui ma tema plaadi Moskvast ostsin, vaatas kolleeg Igori Kasahhi päritolu kaasa mind nukra pilguga ja sõnas, et ta ei tea kedagi, kellele meeldiks Bojarski. Muide, see plaat sarjast "Grand Collection" kadus mu plaadikogust saladuslikult. Kui keegi soovib mulle väga-väga rõõmu valmistada ja satub Venemaale või Ukrainasse, siis palun-palun... Tooge mu Bojarski mulle tagasi. (Mõlemas riigis on see sari müügil suvalistes poodides, ka toidupoodides)

3) Edasi lingiksin
a) Murueidele. See oli üks üüratult pikk hommikuhägu trajektooril Batumi-Istambul. Me olime vahetustega sõitnud terve öö. Ja ees ootas veel nii umbes 800 kilomeetrit igavat mägedevahelist kiirteed - kuus rida asfalti ühele ja kuus teisele poole. Ja ma kuulasin seda lugu oma sadakond korda järjest. Ühel päeval ma tõlgin sõnad sulle ära, kui just Ira seda enne ei tee ja siis avaks veinipudeli ka! (PS! Video ei ole suurem asi) Сталкер - Не плачь Алиса 1990

b) Geale.
Mulle meeldivad Liisi Koiksoni laulud väga. Mõnikord istun klapid peas toolaua taga. Selle Liisi Koiksoni looga ei ole mul mingit isiklikku seost. Ometi meenutab ta mulle Tartut oma unenäolisuses - hämaraid kohvikuid ja õhtuid, mis märkamatult öödeks ja hommikuteks muutusid. Ja loenguid. Lõpututena näivaid loenguid. Ma väga loodan, et ühel teisel päeval on meil jälle põhjust mõnes (Tartu) kohvikus istuda.

c) Margotile Amsterdamis. Katie Melua - The Closest Thing To Crazy (ZDF)
Jap, ma ei tea, kas sa lõppeks ka blogid või ikka veel mitte... Aga Sul tuleb kohe-kohe sünnipäev. Olgu Sulle kingituseks selle Londonis elava Gruusia tüdruku laul! Kuulan Katie Melua plaate ühede suurimate lemmikutena õhtul kodus.

2 kommentaari:

  1. Oh jummel, this is too much for me at the moment...
    I'll deal with it in the morning....
    Thanks, love! ;)

    VastaKustuta