kolmapäev, 12. oktoober 2011

Säästurežiimil

Hullude Päevade "ahvatlus" saadeti sellel aastal postkasti eriti mahukana, pealt 90-leheküljelisena.

Näppisin kataloogi pastakas pihus läbi ja üllatus-üllatus... ma ei leidnud taas mitte ühtegi eset, millele ring ümber vedada, et kaubamajja otsingutele siirduda. Huvitav, kas ma olen muutunud immuunseks või pole mul hetkel vajadusi ega unistusi. Võimalik, et kaubad ei sobi minu maitsele. Võimalik, et "Hullude päevade" aktsioon on kaotanud oma võlu...

Avastasin, et seoses rahanime vahetumisega on kataloogis pakutav hinnalt kallimaks muutunud. Konkreetset toodet pakuti aasta tagasi oluliselt soodsamalt.

Mis iganes, otsustasin raha kokku hoida ning üldse vaatamagi minna. Suur sääst, sest ringi kolades tekiks ikka ahvatlusi. Esimene päev osutus edukaks:)

2 kommentaari:

  1. Pole veel kordagi igasuguste "hullude päevade" ohvriks läinud, sest alati on tundunud mulle, et pakutakse mingit kuskil seismajäänud kraami, mida kellelgi vaja pole. Muidugi olen ka siiski ostnud ühtteist, kui kogemata mingile allahindluskampaaniale satun, aga spetsiaalselt ei ole nendele kunagi läinud, pigem vastupidi...

    VastaKustuta
  2. Ahjaa, mõned tähelepanekud veel... Vahel on neis "superpakkumistes" olevad asjad mõnes teises kohas nagu pidevalt odavamad :D

    VastaKustuta