pühapäev, 23. november 2014

Ettekuulutus unenäos ja selle täitumine

Ärkasin hommikul üles, keetsin kaks portsu odrahelbeputru ja tõstsin lauale kaks klaasi piima. Kaks väikest sööjat kühveldasid lusikaga putru ja ma lubasin neil lahkesti peale sööki multikad käima panna. Imbusin voodisse. Kell näitas pool kümme. Pugesin teki alla ning uuesti ärkasin pool kaksteist. 
Ma nägin unenägu, mille keskmes pudenes käest mu telefon, valge Samsung Galaxy. Tõstsin telefoni üles ja esiekraan oli purunenud kildudeks. Ma kurvastasin unenäos ning tundsin end nõutult. 

Pealelõunal sõitsin Maksimarketisse. Lõunaosariikide Maksi parklas on alati raske leida autokohta. Õnnestus. Autost välja astudes kukkus poekott mul sülest ning telefon ja rahakott pudenesid asfaldile. Tõstsin esemed üles ning... mu telefoni, valge Samsung Galaxy, esiekraan oli purunenud kildudeks. 

Mõistus tõrgub uskumast kokkusattumust ja samamoodi ei usu ma prohvetlikesse unenägudesse. Päriselus täitus 1. septembril mul pisuke juubel - kakskümmend aastat ühes mobiiltelefoniga. Olen läbi pidanud mitmeid mudeleid ja pole iialgi telefoni lõhkunud. 
Praktilisest poolest on lahendus lihtne - uus ekraan ebayst peaks jõudma pärale mõne päevaga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar