esmaspäev, 15. veebruar 2010

Uute suusakeppidega uus minek

Sellel talvel olen ma hiiglamavähe suusatanud. Algatuseks kolis Epp, kes mind õhtuti metsa tutkis, kaugemale. Aasta alguses oli liiga külm. Nendel päevadel, mil temperatuur alla 10 pügala näitas, oli mul enamasti kiire. Seejärel haigestusin köhasse ja jõud korralikuks treeninguks ei ole siiani taastunud. (Jaanuar kenasti ära viilitud, veebruargi poole peal...)
:)

Ema kutsus mind pühapäeval suusatama. Lubasin talle oma "vanad" kepid - mul on muu kehaga võrreldes treenimata ning nõrgad käed ning tõukejõudu neis niikuinii napib. Pealegi on minu kepid on mulle alati veidi lühikesed tundunud. Ema, vana koi, sõidab aga minu keskkooliaegsete keppidega. Olen emast ca 10 cm pikem ning tema uued ehk minu vanad kepid ulatusid talle kenasti õlgadeni. Tehtud-mõeldud, ajasin endale kuuri tagumisest nurgast Exeli ülikergest materjalist käetugedega kepid välja. Kaalusin esimesega sõiduga välja timmida, kui palju oleks neid lühendada vaja - 165 cm ulatub mulle suisa ninani.

Yeah. Rajal avastasin, et nende pikkade kergete keppidega on nii suurepärane end tõugata. Ja miskipärast muutus uisusamm hoopis kergemaks:)
PS. Need kepid seisid mul kuuris juba mitu aastat täiesti kasutult... Kaalusin kevadisel suurpuhastusel neid isegi prügimäele visata. Masendav kui lähedal asus sõidumõnu ja kui oluline on omada head ja kehale sobivat varustust. Olen sama tunnet kogenud uusi rulluiske ostes - pagan poed võiks pakkuda müüdavat kaupa katsetamiseks. Et proovid ja kui meeldib, saad ära osta.
Juhtunu andis mõtte rentida Nõmmel prooviks lühemaid suuski.

1 kommentaar:

  1. Jah, võiks küll proovida lasta.... autoga lastakse ju küll proovisõite teha :D

    VastaKustuta